اندازه سینک ظرفشویی

بیشتر کارهایی در محیط آشپزخانه در سینک ظرفشویی انجام می شود و این وسیله یکی از اساسی ترین وسایل موجود در دکوراسیون آشپزخانه است. سینک ظرفشویی از جمله لوازمی است که در تمام خانه‌ها و اکثر شرکت‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد. در واقع برای شست‌وشو، آشپزی و بهداشت به سینک ظرف شویی در آشپزخانه نیاز داریم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، قبل از انتخاب سینک باید اطلاعاتی در زمینه انواع سینک های موجود و کاربردهای آنها داشته باشیم. با افزایش تعداد برندها و انواع مختلف سینک های ظرفشویی باید قبل از اقدام به خرید، درباره‌ی این محصول اطلاعات مناسبی داشته باشیم و با توجه به بودجه و فضایی که در اختیار داریم، سینک ظرفشویی مناسب آشپزخانه خود را خریداری کنیم.

برای خرید سینک ظرفشویی ایلیااستیل مناسب باید به چند نکته توجه کنید. به طور کلی دو مورد شامل اندازه سینک ظرفشویی و جنس سینک ظرفشویی از عوامل مهم در انتخاب می باشند. با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعاتی مفید و ارزشمند کسب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل که یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد، مراجعه کنید. هدف اصلی این فروشگاه ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد. در این فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع سینک ظرفشویی برندهای معتبر بازار را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید. تمامی سینک ظرفشویی ها دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی سینک ظرفشویی ها نسبت به تمام فروشگاه های دیگر بالاتر می باشد، بدین منظور و جهت سهولت در خرید شما به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریعتر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه سینک ظرفشویی های مختلف را دارا می باشید.

اندازه سینک ظرفشویی:

اولین کار این است که فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. قیمت بزرگترین سینک ظرفشویی مناسب‌ترین سینک نیست، شما باید کاربرد خود را در نظر بگیرید و با توجه به محدودیت فضای آشپزخانه سینک مناسبی انتخاب کنید. اگر ظرف ها را با دست می‌شویید می‌توانید بسته به فضایی که در اختیار دارید از سینک های ظرفشویی دو یا سه لگنه استفاده کنید. هرچه تعداد لگن های سینک ظرفشویی بیشتر باشد برای شستشوی همزمان مواد مختلف یا شستشو و آبکشی ظروف فضای بیشتری در اختیار شما خواهد بود. فراموش نکنید که باید عمق کاسه های سینک و اندازه ظروف آشپزخانه‌تان را هم در نظر بگیرید. اگر از ظروف بزرگ و عمیق استفاده می کنید دقت کنید سینکی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید ظروف خود را در آن گذاشته و بشویید.

قیمت سینک های ظرفشویی یک لگنه

سینک‌های ظرفشویی یک‌لگنه فضای کمتری را اشغال می‌کنند، اما اگر کاربرد سینک ظرفشویی در خانه شما زیاد است، از سینک‌های دولگنه استفاده کنید.

قیمن سینک های ظرفشویی دولگنه

 

سینک های ظرفشویی دولگنه به شما اجازه می‌دهند دو کار متفاوت را همزمان انجام دهید. مثلا می‌توانید در یکی از سینک ها ظرف و در سینک دیگر مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات را بشویید. یکی از مزایای سینک های ظرفشویی دو لگنه این است که می توانید در یک طرف ظرف ها را در مایع ظرفشویی قرار دهید و در طرف دیگر آن‌ها را آبکشی کنید.

بعد از بررسی فضای موجود در آشپزخانه و اندازه مناسب سینک، باید به نکته مهم دیگری در انتخاب سینک ظرفشویی توجه کنید. مهم ترین مسئله در خرید سینک ظرفشویی جنس آن است. سینک ها معمولا سالیان سال در آشپزخانه شما باقی می‌مانند پس در انتخاب جنس آن نهایت دقت را به خرج دهید.

جنس سینک ظرفشویی

از نظر جنس و مواد سازنده، سینک های ظرفشویی به چند نوع تقسیم می‌شوند:

سینک ظرفشویی استیل
سینک های استیل ضد زنگ به خاطر ظاهر زیبا، ارزان‌تر بودن، دوام بیشتر و راحتی در تمیز کردن همیشه جزء سینک های ظرفشویی محبوب به حساب می‌آیند. دیگر مزایای این سینک ها این است که زنگ نمی‌زنند، و دچار فرورفتگی و برآمدگی نمی شوند. به هنگام خرید سینک ظرفشویی استیل به ضخامت ورق آن توجه کنید. ضخامت اغلب ورق‌های سینک استیل ۰٫۸ میلیمتر است که در سینک‌های باکیفیت‌تر و گران‌تر این ضخامت به ۱٫۲ میلیمیتر می‌رسد.

مزایای سینک های ظرفشویی استیل:

سینک های استیل مقاوم هستند.

تمیز کردن این سینک ها آسان است.

قیمت مناسبی دارند.

امکان هماهنگی این نوع سینک با بیشتر دکوراسیون‌ها از جمله مدرن و کلاسیک وجود دارد.

معایب سینک های استیل:

امکان خراشیده شدن این سینک ها وجود دارد.

اگر در شهری زندگی می‌کنید که آب سنگینی دارد، ممکن است دیده شدن لکه‌های آب برایتان آزاردهنده باشد.

سینک ظرفشویی شیشه ای
در سینک ظرفشویی شیشه ای، از سکوریت نشکن استفاده می‌شود و قسمت لگن آن از جنس استیل است.

مزایای سینک های شیشه ای:

این سینک ظاهر زیبایی دارد و لکه آب روی آن باقی نمی‌ماند.

معایب سینک های شیشه ای:

سینک شیشه‌ای بیشتر جنبه‌ی فانتزی و تجملی دارد و بهتر است از آن در آشپزخانه‌های شلوغ استفاده نشود. همچنین احتمال ترک برداشتن و شکستن شیشه سینک در اثر فشار وجود دارد.

سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیت
زمانی که از سینک های ظرفشویی کامپوزیت صحبت می‌شود، معمولا حرف از کامپوزیت کوارتز یا گرانیت است. سینک های کامپوزیت از ترکیب گرانیت یا کوارتز با پرکننده رزین ساخته می‌شوند. این ترکیب در محصولات و کارخانه‌های مختلف متفاوت است اما معمولا در آن بین ۷۰ تا ۸۰ درصد سنگ و ۲۰ تا ۳۰ درصد رزین وجود دارد.

چنین ترکیبی دارای ویژگی‌های ظاهری زیبای سینک های کوارتز یا گرانیت خالص است اما مشکل مقاومت این سینک ها را برطرف کرده است. هر دو ترکیب موجود استقامت زیادی دارند و در برابر خراش یا لکه مقاوم‌اند. اما به طور کلی می‌توام گفت استقامت و دوام سینک های گرانیت از کوارتز بیشتر است. در واقع برخی از تولیدکنندگان مدعی هستند که کامپوزیت گرانیت بادوام ترین سینک موجود در بازار است.

بهترین برند های سینک های ظرفشویی موجود در بازا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *