چاپ کاتالوگ دیجیتال

فهرست نویسی دیجیتال مستقیم یک روش چاپ سریع و با کیفیت محسوب می شود. از مزایای چاپ دیجیتال می توان به موارد زیادی اشاره کرد که مهمترین آنها این است که امکان تغییر در کاتالوگ در هر مرحله از چاپ وجود دارد. علاوه بر این، چاپ کاتالوگ دیجیتال سرعت بالایی را به شما ارائه می دهد و هزینه ها بسیار کمتر از چاپ افست کوتاه مدت است. البته باید بدانید که چاپ افست برای چاپ در تیراژ بالا به صرفه تر است.

اهمیت چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ یک ابزار بازاریابی بسیار مهم برای مشاغل است. بروشورها و کاتالوگ های چاپی به شرکت ها این امکان را می دهد که محصولات و خدمات خود را به شیوه ای بسیار جذاب به نمایش بگذارند. فهرست نویسی دیجیتال و افست روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و بازاریابی محصولات به مشتریان بالقوه و بالفعل است. کاتالوگ همچنین می تواند برای تبلیغ پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و رویدادها استفاده شود. برای کاتالوگ می توانید از سه نوع سلفون زیر نیز استفاده کنید:

سلفون مات: هیچ انعکاس نور از صفحات کاتالوگ وجود نخواهد داشت.
سلفون براق: روی جلد و صفحات این کاتالوگ نور را منعکس کرده و جلوه خاصی به آن می بخشد.
سلفون مخملی: این نوع سلفون کاتالوگ را بسیار جذاب می کند.
با پرداخت هزینه چاپ کاتالوگ، به کسب و کارها کمک کنید تا برند و وفاداری واقعی مشتری را ایجاد کنند. هنگام طراحی کاتالوگ، باید به جزئیات دقت کنید. هنگام طراحی بروشور رعایت متون و تصاویر و همچنین فاصله تا لبه کاغذ بسیار مهم است. همچنین قبل از چاپ کاتالوگ به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری تمامی نکات و فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید تا نتیجه بهتری بگیرید. جنس و ضخامت کاغذ کاتالوگ به زیبایی و دوام آن کمک زیادی می کند.

انواع کاتالوگ

چاپ کاتالوگ معمولا با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته برای تولید بروشور رنگی با کیفیت بالا انجام می شود. چاپ با کیفیت بالا با کاغذ مرغوب، نوع چاپ و صحافی انجام می شود. نتیجه نهایی یک کاتالوگ منظم و جذاب خواهد بود که برای جلب توجه و افزایش فروش طراحی شده است. چاپ و طراحی کاتالوگ به سه روش زیر انجام می شود:

عمودی: کاتالوگ هایی که ارتفاع آنها بیشتر از طول آنها باشد.
افقی: کاتالوگ هایی که طول آنها کمتر از ارتفاع آنها باشد.
مربع: این انواع کاتالوگ دارای ارتفاع و طول یکسان هستند.
فرمت A4: اندازه این نوع کاتالوگ تقریباً 21*29.7 سانتی متر است.
اندازه A5: ابعاد این کاتالوگ تقریباً 14.8 x 21 سانتی متر است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *